برسام و آرتینا

بدون عنوان

1394/12/15 16:24
نویسنده : رها
365 بازدید
اشتراک گذاری

سام سام من

دیگه بزرگ شدی ولی حیف که من نمیبینم بزرگ شدناتو

دیروز عزیزو باباجون اومدن خونه شما و کلی سفارش کردم که عکس و فیلمتو بگیرن

بابا میگه

رو میز سبد میوه بود و تو سبد میوه موز

بابا میخواست موز برداره که گفتی موزا خرابه - سیاهه نخور

 

بعد بابا جون گفت نه خوبه و موز و برداشت که بخوره

توام با دو تا دستای کوچولو و خوشگلت تن تن میزدی رو سرت که ای وای ای وای

 

بعد بابا تازه متوجه شد که تو موز دوس داری و دلت نمیخواد که باباجون بخوره

 

الهی من فدای اداهات بشمممممممم

ببینمت کلی برات موز میخرم عشقم

چه قدر دلتنگتم برسام

چه قد دلم میخوادت

بغل کردنت و بازی کردنت و بازیگوشی کردنت و ... دلم شدییییییییییید دلتنگته سام سام قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)