برسام و آرتینا

روزمره گی های سام سام من

1395/1/31 12:32
نویسنده : رها
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سام سام خوشگلم

دیگه ماشا... از وقتی که میری مهد خیلی حرف زدنت بهتر شده - کلی هم انگار شعر میخونی

من که نشده خوب ببینمت ولی مطمئا باش اگه شد حتما میام میبینمت

 

مهدکودک نخبه میری

عید که خونه دایی باباجون دیدمت اسم معلمت و بهم گفتی که یادم نیست

زیاد زود جوش نمیخوری وقتی که میبینمت - منم تا بخوام باهات دوس شم وقت رفتن میشه

 

مسجد پدرشوهرم که اومده بودی هر کار کردم بیای بغلم نیومدی

ولی چون دیدم با عمه صدان هم حرف نمیزنی زیاد ناراحت نشدم

 

فقط بدون دوست دارم خوشگلم

 

راستی رابطه ات با آنیا ( آرتینا ) خیلی خوبه - خیلی دوسش داری

مواظبش میشی و باهاش بازی میکنی

اونم تو رو دوس داره و هی همدیگه و بوس میکنین

چه قد دلم واسه بغل و بوسات تنگ شده خوشگلم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)